четверг, 18 сентября 2014 г.

КОЛИ ТИ ДУМАВ, ЩО Я НЕ ДИВЛЮСЬ…

КОЛИ ТИ ДУМАВ, ЩО Я НЕ ДИВЛЮСЬ…

Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти повісив мій перший малюнок на стіну, і я захотів намалювати ще один.
Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти годуєш бездомного котика, і я подумав, що добре піклуватися про тварин.
Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти печеш мій улюблений пиріг, і я зрозумів, що навіть мале може бути особливим.
Коли ти думав, що я не дивлюсь, я чув як ти молився, і я повірив в те, що існує Бог, з яким можна поговорити будь-коли.
Коли ти думав, що я не дивлюсь, я відчув, як ти поцілував мене перед сном, і я відчув себе коханим.
Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, як сльози капали з твоїх очей, і я зрозумів, що іноді буває боляче, й це нормально – плакати.
Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що тебе турбує моє життя, і я захотів стати тим, ким маю стати.
Коли ти думав, що я не дивлюсь, я дивився… та захотів подякувати тобі за все те, що ти робив, коли думав, що я не дивлюся.

                                                           Автор невідомий

1 комментарий:

  1. гарно сказано.....виявляється діти слідкують за нами навіть коли ми про це не думаємо...:)))

    ОтветитьУдалить